Zakres usług serwisowych świadczonych przez naszą firmę obejmuje:

  • przeglądy okresowe oraz naprawy urządzeń wykonywane przez przeszkolonych techników z długoletnim doświadczeniem
  • sprawdzenie stanu technicznego podzespołów
  • planowanie wymian zużywających się części i materiałów
  • remonty, ekspertyzy techniczne i wyceny
  • dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i faksów
  • specjalne rabaty dla stałych klientów
  • zawieranie umów serwisowych na stałą obsługę tzw. Pełną Obsługę Serwisową (POS)
  • udostępnianie sprzętu zastępczego na czas naprawy
  • szkolenie personelu obsługującego urządzenie
  • informowanie o stanie technicznym pod kątem dalszej eksploatacji
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów powstałych w związku z użytkowaniem urządzeń
  • bezpłatne porady przy doborze i zakupie nowych urządzeń zgodnie z zapotrzebowaniem

Ponadto zajmujemy się:

  • wdrażaniem sieciowych systemów druku,
  • wdrażaniem systemów kontroli dostępu i kosztów do urządzeń wielofunkcyjnych firmy TOSHIBA
  • instalacją i szkoleniem dotyczącym tablic multimedialnych, systemów głosowań.

Ta lista wciąż się wydłuża, gdyż ciągle poszukujemy nowych rozwiązań dla naszych klientów.

UMOWA DZIERŻAWY

Dzierżawa to:

  • możliwość pozyskania urządzenia bez inwestycji
  • rozwiązanie kosztownego problemu serwisu
  • bezpłatne przeglądy, konserwacje, naprawy, wymiany, dojazdy
  • bezpłatne wszystkie materiały eksploatacyjne, części zamienne, podzespoły
  • "wieczysta gwarancja"
  • koniec kłopotów ze złą jakością kopii lub unieruchomionym urządzeniem
  • lepsze planowanie wydatków na obsługę sprzętu biurowego
  • brak kosztów związanych z zakupem i magazynowaniem materiałów eksploatacyjnych
  • uniknięcie problemów i kosztów prowadzenia ewidencji zakupów materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
  • Obniżenie podatku dochodowego - czynsz dzierżawny stanowi koszt uzyskania przychodu

DZIERŻAWA polega na wpłacaniu co miesiąc określonego czynszu za użytkowanie kopiarki nie angażując środków własnych na zakup urządzeń. Opłaty własne, które są kosztem uzyskania przychodów, kalkulowane są na podstawie ceny jednej kopii pomnożonej przez zadeklarowaną ilość kopii wykonaną przez użytkownika w danym miesiącu.

W zamian oferujemy:

Pełną, bezpłatną obsługę serwisową, obejmującą przeglądy, jak i naprawy ewentualnych usterek, bezpłatne dojazdy, a także bezpłatne dostarczenie materiałów eksploatacyjnych. W przypadku awarii urządzenia i braku możliwości jej naprawy w ciągu 48 godzin gwarantujemy urządzenie zastępcze.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

tel./fax 085 662 01 99
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.